מכירת אתרוגים בסיטונות
מכירת אתרוגים בסיטונות

מכירת אתרוגים בסיטונות

אתרוגים הם ללא כל ספק "הכוכבים" שבין ארבעת המינים. האתרוגים הינם גם בעלי טעם וגם בעלי ריח וכחלק מכך, משולים ליהודים שגם לומדים תורה וגם עושים מעשים טובים. ישנם לא מעט סוגים של אתרוגים, כאשר חלק מהם נחשבים לנדירים ומהודרים במיוחד ולכן יכולים להגיע גם לסכומי כסף גבוהים – ישנם זנים אשר מחירם יכול להגיע ל-1000 ₪ לאתרוג בודד. כך יוצא שסוחרים אשר מבקשים להתמקד במכירת  אחד מארבעת המינים יבחרו בדרך כלל באתרוגים. כמובן, שחשוב להיות מודעים לעובדה כי מכירת אתרוגים בסיטונות היא לא עסק פשוט. קיימת חשיבות גבוהה לבחור את האתרוגים בקפידה ויש לא מעט פרטים שצריך לבדוק על מנת לוודא שהאתרוגים אכן כשרים ואיכותיים.

מחירי אתרוגים בסיטונות

כל מי שמגיע לאחד מהשווקים הייעודיים של ארבעת המינים – אשר ממוקמים בערים הגדולות לקראת חג הסוכות, עתיד לגלות שמרבית האתרוגים יוצעו בעלות ממוצעת של כ-40 שקלים. לעומת זאת, מי שמחפש אחר סוחרים או חברות המציעים מכירת ארבעת המינים בסיטונאות יגלו שהם מציעים את האתרוגים בעלויות המתחילות בשקלים בודדים ויכולים להגיע ל-20 שקל במקרה של אתרוג כשר למהדרין ומהודר. אם נוסיף למשוואה הזו את העובדה שהביקוש לכל ארבעת המינים הינו גבוה במיוחד – על פי המצווה כל אדם מעל גיל 13 אמור שיהיה לו סט ארבעת מינים משלו, נבין עד כמה פוטנציאל ההשתכרות ממכירת אתרוגים וסטים של ארבעת המינים הינו גבוה. כאן חשוב לציין שבכדי ליהנות למקסם את הפוטנציאל הרווחי אשר טמון במכירת אתרוגים, חשוב לא למהר ולהסתנוור ממחירים נמוכים מדי ולוודא שהאתרוגים עומדים בכל הסטנדרטים אשר הופכים אותם לכשרים.

הליך מכירת האתרוגים

 מי שמעוניין למכור אתרוגים בשווקים הייעודים לארבעת המינים, ברשת האינטרנט או באמצעות הפצת מודעות, אמור בשלב הראשון לאתר חברה המציעה שירות של מכירת אתרוגים בסיטונות ולוודא שהחברה מציעה סחורה איכותית וכשרה במחירים אטרקטיביים. השלב הבא יהיה כמובן להזמין את הסחורה הרצויה – להחליט על כמויות האתרוגים, על המינים ועל האיכות וכדומה. לאחר קבלת הסחורה ובדיקתה, השלב הבא יהיה כמובן להחליט על צורת מכירת האתרוגים – אם לדוגמא, התקבלה ההחלטה למכור את האתרוגים בשוק ארבעת המינים, יש לדאוג להשכיר דוכן בשוק ולהכין אותו בהתאם. כאמור, השלב האחרון הוא המכירה עצמה, כשהמטרה היא למקסם ככל הניתן את הרווחים מהמכירה של האתרוגים  –  הקפדה על דוכן נקי ומסודר ועל סחורה איכותית ואטרקטיבית בהחלט יוכלו לסייע במטרה.

 

סגירת תפריט
Show Buttons
Hide Buttons